Voordat u uw kind gaat inschrijven maken wij graag kennis met u en uw kind.
Hiervoor kunt u een afspraak maken met Laura Penseel. Zij zal u dan het een en ander over de school vertellen en u kunt al uw vragen stellen. Vervolgens zal zij u een rondleiding geven door de school, waarbij u kennismaakt met de kinderen en het team.

Nadat u uw kind heeft ingeschreven, krijgt u een bevestiging van de inschrijving per mail.
Ongeveer twee maanden voor uw kind vier jaar wordt, neemt de leerkracht contact met u op om een afspraak te maken. Uw kind kan voor de start op school vijf momenten wennen in de groep. In overleg met de leerkracht kunt u afspreken wanneer uw kind gaat starten, op of na de vierde verjaardag. Wij verwachten van alle kinderen die op school starten dat zij zindelijk zijn. Het verschonen van kinderen kan de school niet verzorgen. De leerkracht kan de klas hier niet voor verlaten, zij heeft de verantwoordelijkheid voor de kinderen in de groep. Jonge kinderen hebben natuurlijk wel eens een ongelukje, dat kan gebeuren. In dat geval krijgen zij van ons droge kleding aangereikt. Leert u hen om zichzelf aan te kleden? Na enkele weken heeft u een uitgebreid gesprek met de leerkracht over de ontwikkeling van uw kind aan de hand van een intakeformulier.

Meld uw kind hier aan  Digtaal aanmeldformulier   Printversie aanmeldformulier