Ouderportaal Social Schools

Wij gebruiken Social Schools als communicatiemiddel met ouders. Dit is een complete, veilige en afgesloten communicatie-app voor school, kinderen en ouders. Zodra uw kind bij ons op school zit, krijgt u hiervoor een inlogcode. Via Social Schools wordt u op de hoogte gehouden door school en door de leerkracht van uw kind.

Voor meer informatie, ga naar Social Schools

Wij vinden het belangrijk dat u op de hoogte bent en blijft van de zaken waaraan binnen onze school gewerkt wordt. Dit doen wij via Socials Schools. Wij plaatsen foto's en berichten. Niet alle kinderen vertellen immers altijd waar ze mee bezig zijn op school. Zo kunt u uw kind(eren) beter ondersteunen in het leerproces omdat u beter op de hoogte bent.

Alle ouders kunnen op deze manier zien wat hun kind op school doet, binnen de veilige omgeving van de school. Hulp nodig bij inloggen? Kijk naar het volgende filmpje voor uitleg:  hulp voor ouders bij Social Schools